Jak tworzyć listy za pomocą marketingu e-mailowego
Skuteczne kampanie e-mail marketingowe mogą pomóc w zwiększeniu zysków Twojej firmy.
Aby odnieść sukces, muszą być zrobione dobrze. Szybko zrazisz potencjalnych klientów, jeśli zbombardujesz ich niechcianą, niechcianą komunikacją. Poniższy artykuł zawiera kilka świetnych wskazówek, które pomogą Ci w kampanii e-mail marketingowej.Wysyłając wiadomość e-mail w ramach kampanii marketingowej, nie używaj zwykłej czcionki. Chcesz, aby klienci poważnie traktowali Twój produkt lub firmę, a prawdopodobnie nie zrobią tego z nietypową czcionką. Wybierz dobrze znaną czcionkę, taką jak Times Roman Cyfra, Arial lub Verdana.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Rozważ użycie e-maili tekstowych zamiast intensywnych graficznie e-maili HTML w swojej kampanii. Być może myślisz, że grafika bardziej zaangażuje czytelnika, ale zwykle tak nie jest. Wiele osób nauczyło się dzisiaj usuwać wiadomości e-mail z dużą ilością obrazów, zakładając, że są one spamem. Co więcej, te obrazy często uruchamiają filtry spamu, co oznacza, że Twoja wiadomość nigdy nie zostanie odebrana przez niektóre osoby z Twojej listy e-mailowej!Twoje działania e-mail marketingowe przyniosą najlepsze rezultaty, gdy skoordynujesz je z resztą kampanii marketingowej. Nie działaj przeciwko sobie, niepotrzebnie powielając swoje wysiłki w kilku różnych kanałach marketingowych. Upewnij się, że korzystanie z poczty e-mail, mediów społecznościowych i tradycyjnych miejsc jest tak zaprojektowane, aby dobrze ze sobą współpracowały.Oprócz korzystania z marketingu e-mailowego, włącz marketing SMS do swojej kampanii.
Poproś klientów, aby zarejestrowali się w opcji SMS i wysyłali im wiadomości tekstowe, gdy są w drodze.
Kiedy te dwie metody są używane razem, masz większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów do zarejestrowania się w Twoim produkcie.Korzystaj z każdej okazji, która pojawia się, aby być świąteczną, gdy wysyłasz swoje e-maile. Kiedy są wakacje, spróbuj dostosować swoje e-maile do okazji. Subskrybenci bardzo to docenią i poczują się tak, jakbyś był człowiekiem, a nie robotem. Oferowanie świątecznych zniżek to kolejny świetny pomysł nawiązujący do świątecznego motywu.Zabawa z czcionkami jest fajna i możesz ulec pokusie urozmaicenia swoich e-maili egzotycznymi czcionkami. Oprzyj się tej pokusie! Czcionki mogą wyświetlać się inaczej, a nawet być domyślnie zastępowane na czyimś komputerze. Nawet jeśli dziwna czcionka wyświetla się poprawnie, nie ma gwarancji, że odbiorca doceni ją tak samo jak Ty. Aby uniknąć wpadek związanych z czcionkami, trzymaj się czcionek, które są powszechne, łatwe do odczytania i zaniżone.Automatycznie anuluj subskrypcję klientów, którzy nie odpowiadają na Twoje materiały marketingowe po określonej liczbie e-maili. Jeśli Twoi klienci nie odpowiadają już na Twoje e-maile, najprawdopodobniej stracili zainteresowanie Twoim biuletynem, ale nie są jeszcze wystarczająco zirytowani, by zrezygnować z subskrypcji. Rezygnując z ich subskrypcji, unikasz generowania złych uczuć, które mogłyby zaszkodzić Twojej firmie.Może się okazać, że dobrym pomysłem jest poświęcenie niewielkiej części każdego wysłanego e-maila marketingowego na krótkie sprawdzenie, czego mogą od Ciebie oczekiwać Twoi subskrybenci. Pokazując, że masz plan na e-maile i się go trzymasz, możesz wzbudzić zaufanie czytelników i sprawić, że mniej się znudzą wiadomościami.Oczywiście bardzo ważne jest, aby wysyłać wiadomości tylko do osób zainteresowanych ich otrzymywaniem. Zawracanie głowy klientom niechcianymi wiadomościami e-mail spowoduje tylko reklamacje i utratę interesów. Korzystanie z tych pomysłów pomoże Ci dotrzeć do odbiorców.