Kampanie e-mail marketingowe: jak mogą pomóc Twojej firmie
Marketing Twojej firmy to wielka praca.
Musisz mieć techniki i metody, które pozwolą ci dotrzeć do klientów i klientów w sposób, który pobudzi ich do tego, co masz do zaoferowania. E-mail marketing może być doskonałym narzędziem dla Twojej strategii marketingowej, jeśli wiesz, jak z niego korzystać. Oto kilka dobrych wskazówek, które pomogą Ci zacząć.Na początku i na końcu Twojego e-maila marketingowego powinno znaleźć się wezwanie do działania dla Twoich klientów. Jasno określ, czego oczekujesz od klienta, i umieść co najmniej dwa oczywiste linki do Twojej witryny. Korzystaj z jasnych sugestii, które kierują klientów do oferty promowanej przez Twój e-mail.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Aby w pełni wykorzystać swój marketing e-mailowy, zainwestuj w program, który personalizuje Twoje e-maile za pomocą imienia i nazwiska każdego klienta zamiast ogólnego powitania. Zapewnienie, że każdy e-mail zaczyna się od imienia odbiorcy jest kluczem do zachęcenia klientów do postrzegania biuletynów jako cennych informacji, a nie tylko większej ilości spamu sprzedażowego.Konsekwencja jest ważna. Upewnij się, że Twoje e-maile zawierają te same kolory i logo firmy. Upewnij się, że używasz czcionki, którą inni mogą przeczytać. Ludzie w końcu rozpoznają Twój układ i od razu będą wiedzieć, że jesteś nadawcą. Przy opracowywaniu strategii biznesowej nie można lekceważyć znajomości.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie danych profilowania, które posiadasz.
Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności.
Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne. Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Nawet jeśli możesz mieć pokusę, nie naprawiaj adresów e-mail, które wyglądają na błędnie napisane lub błędnie wpisane. Biorąc pod uwagę poufny charakter wiadomości e-mail, ważne jest, abyś nie majstrował przy tym, co wpisała osoba podczas wyrażania zgody. Jeśli twoje próby dotarcia do konkretnego adresu ciągle się odbijają, usuń go z bazy danych i przejdź dalej.E-mail marketing trwa, a stary dobry biuletyn stał się w dużej mierze przestarzały. Zamiast wysyłać ogólny okólnik dla wszystkich swoich subskrybentów, dołóż starań, aby dostosować e-maile do zainteresowań ich konkretnych odbiorców. Istnieje wiele solidnych programów i usług, które mogą Ci w tym pomóc automatycznie.Zabawa z czcionkami jest fajna i możesz ulec pokusie urozmaicenia swoich e-maili egzotycznymi czcionkami. Oprzyj się tej pokusie! Czcionki mogą wyświetlać się inaczej, a nawet być domyślnie zastępowane na czyimś komputerze. Nawet jeśli dziwna czcionka wyświetla się poprawnie, nie ma gwarancji, że odbiorca doceni ją tak samo jak Ty. Aby uniknąć wpadek związanych z czcionkami, trzymaj się czcionek, które są powszechne, łatwe do odczytania i zaniżone.Uzyskanie pozwolenia na wysyłanie e-maili nie jest trudne. Możesz korzystać ze zniżek, kuponów, ofert specjalnych, a nawet ulotek rozdawanych na targach, aby zainteresować klientów na tyle, aby otrzymywać wiadomości e-mail. Mogą zarejestrować się na Twojej stronie internetowej między innymi. Będąc przyjaznym i oferując dobrą zachętę do rejestracji, klienci mogą nawet dać Ci dostęp do danych osobowych i swoich osobistych preferencji.E-mail marketing może być świetną okazją do dotarcia do klientów i klientów. Jeśli zastosujesz wskazówki zawarte w tym artykule, prawdopodobnie zauważysz, że Twój rynek docelowy jest bardziej zadowolony. Skorzystaj z poniższych wskazówek, aby stworzyć solidny plan marketingu e-mailowego, który ostatecznie zwiększy Twoje zyski.